Home > Vraag & antwoord

Doordat wijzelf alle FunkTrunk’s uitvoerig testen en feedback krijgen van nieuwe FunkTrunk eigenaren, hebben wij de meest voor de hand liggende vragen voor je opgesteld:

1. Hoe maak ik verbinding met mijn FunkTrunk?

Zet je FunkTrunk aan en zoek je FunkTrunk met je mobiele telefoon, Ipad, laptop, pc of welk device dan ook met een Bluetooth connectie. Al onze FunkTrunk’s kun je terug vinden in de lijst als: “FunkTrunk <naam >”

2. Ik probeer via Bluetooth connectie te maken maar hij vindt mijn FunkTrunk niet, wat nu?

Ook al brandt het lampje nog voluit, de batterijen zijn bijna leeg waardoor die te weinig vermogen heeft om connectie te maken. Leg de FunkTrunk aan de oplader en je kunt de connectie direct vinden, of;

Wellicht is er nog een andere Bluetooth connectie actief. Zolang een ander apparaat verbonden is met de FunkTrunk kun je geen connectie maken. Deactiveer overige Bluetooth connecties en maak opnieuw een connectie.

3. Ik schakel de FunkTrunk uit maar het lampje blijft een tijdje branden, wat nu?

Geen paniek. Dit is normaal. Het lampje gaat na uiterlijk een paar minuten uit.

4. Het geluid van de FunkTrunk begint erg onprettig te kraken, het lijkt erop dat hij kapot is, wat nu?

Het kan voorkomen dat als de Lithium Ion batterijen bijna leeg zijn, de FunkTrunk rare, krakende, geluiden kan vertonen. Gewoon opladen is dan de oplossing. Lost dit het probleem niet op? Bel ons dan op 024-67 58 142.

5. Als ik aan de geluidsknop (volumeknop) draai bewegen de speakers. Is dat normaal?

Ja, geen zorgen dat is normaal en komt door de werking van de speakers.

6. De adapter/ oplader lijkt niet te passen, wat nu?

De adapter/ oplader past prima, het lijkt er echter op dat deze niet past, maar dit is zoals het hoort. Zie onderstaande afbeelding.

7. Mijn FunkTrunk is snel leeg, wat nu?

Verwijder na het opladen de adapter uit de FunkTrunk, de adapter verbruikt stroom als deze niet in het stopcontact zit.

8. Ik kan de koffer niet openen want die zit met schroefjes dicht. Waarom?

Binnen in de koffer zitten gevoelige en kostbare onderdelen die we moeten beschermen. We willen daarom niet dat die zo maar open gemaakt kan worden. Maak je de koffer toch open, dan komt alle garantie & service te vervallen.

10. Als ik rondloop met mijn aan de FunkTrunk gekoppelde device valt nu en dan het geluid weg. Waarom?

Het kan zijn dat de afstand tussen je device en de FunkTrunk te groot is of dat er allerlei objecten tussen je device en de FunkTrunk zitten die het bluetooth signaal kunnen verstoren. Dit is normaal bij Bluetooth verbindingen. Plaats je device dichterbij de FunktTrunk of zorg dat er minder objecten aanwezig zijn die het signaal kunnen blokkeren.

11. Bij het opladen van de FunkTrunk hoor ik een zoemend geluid uit de FunkTrunk komen. Kan dat kwaad ?

Nee dat kan geen kwaad. Draai het volume naar beneden en je zult verder niets meer horen. De batterijen worden gewoon opgeladen.

12. Hoe lang duurt het totdat mijn FunkTrunk volledig is opgeladen?

Het volledig opladen van de FunkTrunk duurt ongeveer 3 uur.